Vježbajte već danas, i te kako će se isplatiti!

Ako ste planirali provesti vikend razvlačeći se po krevetu, samo naprijed, ali onda danas odvojite sat, sat i pol za trening.

Istraživanje provedeno u Teksasu pokazalo je da efekti umjereno intenzivnog treniga imaju produženo djelovanje, tako da tijelo i u narednih dan, dva ima koristi od vježbanja.

Eksperimenti su pokazali da vježbanje ubrzava metabolizam tijekom narednih 48 sati, što znači da trening petkom pokriva i vikend, pa se možete mirno izležavati u subotu i nedjelju.

Doduše… eksperimenti su provedeni na miševima, ali, evo što kaže znanost.

Analizirani su efekti vježbanja na dva tipa neuronskih mreža koje postoje i kod miševa i kod ljudi. Jedna od njih povezana je sa reduciranim apetitom, nižim nivoom šećera u krvi i pojačanim sagorijevanjem kalorija, dok nas druga čini gladnijim i usporava metabolizam.

Znanstvenici su analizirali moždanu aktivnost nakon što su miševi prošli različite režime treniranja, pretežno na onim kotačima za trčanje, i ispostavilo se da samo jedna tura trčanja na kotaču potiče metabolizam i održava ga ubrzanim tijekom narednih sati.

Životinjice su imale slabiji apetiti i brže su sagorijevale kalorije, a znanstvenici kažu da to objašnjava i zašto većina ljudi nije gladna neposredno nakon treniga.

Dovoljno je da odradite trening srednjeg intenziteta, i vaše tijelo će tijekom narednih nekoliko dana imati koristi od toga.

Fotografije: Shutterstock

prethodni tekst
sljedeći tekst

You Might Also Like