10 razloga da dan počnete šetnjom

Nismo svi jutarnji tipovi, ali je činjenica da rano ustajanje ima svojih prednosti – imate više vremena da se opustite i radite stvari koje gode vašem tijelu i umu. To može uključivati i pripremanje zdravog doručka, tuširanje, slušanje glazbe, vježbanje… ali i šetnju.

Čak i ako niste jutarnji tip, bilo bi dobro da se potrudite i da svakog jutra idete u šetnju jer vam to zaista može promijeniti život na bolje.

Niži rizik od dijabetesa

Dijabetes je vrlo čest zdravstveni problem suvremenog doba, a tome svakako doprinosi i moderan način života. Ali, mala jutarnja šetnja vam može biti dobra prevencija.

Šetnja u jutarnjim satima može pomoći u regulaciji šećera u krvi, ali i pomoći mišićima da sagore više masti i da koriste više glukoze. Sve to pomaže kod dijabetesa, ali na prvom mjestu i snižava rizik oboljevanja od šećerne bolesti.

Prevencija od karcinoma

Jutarnja šetnja nije čarobni lijek koji će sam po sebi spriječiti oboljevanje od raka. Ali, u kombinaciji s drugim zdravim životnim navikama, može pomoći u prevenciji.

Pomaže pri mršavljenju

Sve je više pretilih, a glavni razlog za to su loša prehrana i višesatno sjedenje, tj. manjak fizičke aktivnosti. Ako se ne krećete dovoljno, udebljat ćete se, ali jednostavna jutarnja šetnja to može spriječiti. Povećat će puls i pomoći tijelu da brže sagori kalorije, zato izađite van i pokrenite se!

Prevencija od infarkta

Da ne bi došlo do infarkta, važno je o srcu brinuti dok je zdravo. Ljudi koji šetaju svakog jutra izloženi su znatno manjem riziku od infarkta. Naravno, važno je da jutarnja šetnja bude u kombinaciji s drugim zdravim navikama.

Bolje raspoloženje

Jedna od velikih prednosti jutarnje šetnje je to što će vam popraviti raspoloženje! Šetnja je vid umjerenog treninga, što znači da dolazi do oslobađanja endorfina, zbog čega ćete se ubrzo osjećati bolje.

Ljepša koža

Želite da vam koža bude sjajnija? Jutarnja šetnja će poboljšati cirkulaciju i donijet će vam željene rezultate!

Bolji san

Ukoliko imate problem sa nesanicom, probajte svakog jutra šetati, to će vam razbistriti misli i pomoći da navečer brže zaspite.

Jači imunitet

Još jedna prednost jutarnje šetnje! Koliko god da vam je jak imunosni sustav, povremeno mu je potrebno malo pomoći da bi normalno funkcionirao, a dobar način za to su jutarnje šetnje.

Pomaže u kontroli kolesterola

Ukoliko je povišen nivo lošeg kolesterola, povećan je i rizik od srčanog udara. Zdrava prehrana prije svega, ali i aktivniji životni stil koji uključuje jutarnje šetnje, pomoći će u kontroli nivoa kolesterola.

Pomaže u borbi protiv depresije

Sve je više ljudi koji pate od depresije, ali dobra vijest je da jutarnje šetnje mogu pomoći u ublažavanju simptoma (šetnja ne može zamijeniti pomoć stručnjaka, već samo ublažiti simptome!).

Probajte – protegnite noge svakog jutra u šetnji i vidite kako će se to odraziti na vas…

Fotografije: Shutterstock

prethodni tekst
sljedeći tekst

You Might Also Like