Male navike za bolje zdravlje

Zdrava prehrana i fizička aktivnost su vjerojatno najvažniji kada je riječ o održavanju dobrog zdravlja. Ali, ponekad ste previše umorni za trening ili pripremanje zdravog obroka… Dobra vijest je da vam dobre, zdrave navike ne moraju uvijek oduzimati puno vremena.

Teško je održavati zdrave životne navike kada ste zauzeti, kao što je većina ljudi. Ali, jako je važno zapamtiti da se i male stvari računaju. To može biti i dobro i loše, pa je važno da dobre navike budu brojnije od loših.

Naravno, preporučljivo je zdravo se hraniti i vježbati kad god možete, ali pored toga, ove male i naizgled beznačajne navike, mogu vam pomoći u održavanju dobrog općeg zdravlja.

Započnite dan meditacijom

Dobro zdravlje podrazumijeva održavanje blagostanja. Ljudi koji dan započinju meditacijom kažu da to dobro utječe na njih i da primijećuju pozitivne promjene.

Znanstveno je dokazano da meditacija, čak i samo pet minuta dnevno, može ublažiti stres, umiriti živčani sustav, poboljšati raspoloženje i dobro utjecati na spavanje.

Svakog jutra pijte mlaku vodu s limunom

Ispijanjem čaše mlake vode s limunom svakog jutra ćete pomoći probavi da ima dobar početak.

Voda s limunom je puna vitamina C koji je dobar za imunitet, smanjuje upale i dobro utječe na kožu.

Voda s limunom je dobra i za probavu, a pomoći će i da redovnije praznite crijeva. Najbolje da je pijete prije doručka.

Radite vježbe istezanja

Ako radite u uredu i vaš posao podrazumijeva višesatno sjedenje, znajte da istraživanja pokazuju da predugo sjedenje povećava rizik od rane smrti, čak i ako pored toga redovito vježbate.

Sjedenje u istom položaju duži vremenski period može uzrokovati i bolove u leđima, ramenima, ali srećom, istezanje može pomoći.

Ne morate biti nikakav joga majstor. Jednostavno razdrmajte tijelo svakih sat vremena, tako što ćete raditi vježbe istezanja vrata, kruženja kukovima…

Hodajte dok surfate društvenim mrežama

Svaki put kada uzmete telefon da bjesomučno skrolate društvenim mrežama, iskoristite to vrijeme i za malo vježbe.

U većini slučajeva uzmemo telefon samo da nešto pogledamo, i prije nego što shvatimo, već je prošlo pet minuta. Ako iskoristite to vrijeme za šetnju, penjanje uz ili niz stepenice, to će značajno doprinijeti vašem zdravlju.

Pijte vodu prije treninga

Da biste izvukli maksimum koristi iz vježbanja, pijte vode prije treninga.

Unesite vodu prije treninga, bit ćete bolje koncentrirani na vježbe i bolje ćete ih raditi. Također, nije loše ni piti vodu prije obroka ili nekih grickalica – hidrirat će tijelo, a uz to ćete i manje pojesti.

Smijte se kada ste preopterećeni

Preopterećenost stresnim situacijama može vas dovesti na rub plača. Ako ste često pod stresom, to se može odraziti i na vaše zdravlje. Ali, umjesto da plačete, pokušajte se smijati.

Smijanjem se oslobađa endorfin, koji će sniziti hormon stresa i upale u tijelu.

Pored toga što će sniziti nivo hormona stresa, na ovaj način se potiču i imune stanice, što je dobro za imunitet. A ako niste raspoloženi za smijeh, lažirajte ga – istraživanja pokazuju da smijanje, čak i onda kada niste raspoloženi za to, može prevariti mozak i učiniti da se osjećate bolje.

Probajte neke od ovih jednostavnih trikova za zdravlje i vidite kako će utjecati na vas – ako vam se sviđa, neka postanu vaša svakodnevica.

Fotografije: Shutterstock

prethodni tekst
sljedeći tekst

You Might Also Like