Bez stresa za samo 20 minuta!

Hodanje čuda čini za naš organizam, i svi savjeti koji bi nam trebali pomoći da budemo zdraviji i sretniji podrazumijevaju i više kretanja. Znate, koristite stepenice umesto lifta, izađite jednu stanicu ranije i ostatak puta propješačite…

To je dobro za zdravlje, ako hodate umjesto da idete autom ili autobusom, doprinosite i zaštiti životne sredine, a šetnja je i odličan način da malo pojačate kardio svakodnevnim aktivnostima.

Ali, nova istraživanja pokazala su da svakodnevna šetnja u trajanju od 20 do 30 minuta, naročito ako se možete šetati u nekom parku ili u prirodi, može sniziti i nivo kortizola, hormona stresa za čitavih 10 posto!

Ako u prirodi provedete više vremena, to će vam goditi, ali efekti na stres su najsnažniji u prvih dvadesetak minuta.

Dobro je i štone morate biti u pravoj prirodi, autori studije kažu da se tijekom istraživanja ispostavilo da umirujući efekt ima i doslovno mali travnati otok u gradu, čak i jedno drvo pomaže.

Da biste brzo i efikasno snizili nivo kortizola u stresnoj situaciji, potrebno vam je dvadesetak minuta provesti na mjestu koje će vam pružiti makar i minimalan kontakt s prirodom”, kaže znanstvenica koja je vodila ovo istraživanje.

Važno je da pokušate ublažiti stres, jer kronično povišen nivo kortizola u tijelu može izazvati probleme sa krvnim tlakom, glavobolje, bolove u trbuhu i brojne druge simptome.

Fotografije: Devil wears Prada press photo

prethodni tekst
sljedeći tekst

You Might Also Like