Znate li koja je to superhrana za žene

Ponekad je teško odvojiti dovoljno vremena za sebe, tako da se možete hraniti zdravo, događa se da jedemo usput, s nogu iz dana u dan, i na kraju nam imunitet oslabi, jer ne unosimo sve nutrijente koji su nam neophodni.

Svjetska statistika kaže da žene često zbog brzog tempa života i nepravilne prehrane u organizam ne unose dovoljno kalija, vlakana, magnezija, kalcija, željeza i vitamina A, D, E i C.

Ali, to što imate mnogo obaveza ne bi vas trebalo spriječiti da se hranite kako treba, dovoljne su male promjene u izboru namirnica, i možete biti sigurni da će vaše tijelo dobiti sve što mu je potrebno, a vi biti jaki i zdravi.

Jaja

Jaja sadrže više od deset esencijalnih nutrijenata, uključujući i željezo, vitamin D, cink, lutein i holin, a odličan su izvor i visokokvalitetnih proteina i antioksidansa. Vrlo je malo namirnica koje prirodno imaju visok sadržaj vitamina D ili holina, a većini proteina životinjskog porijekla nedostaju antioksidansi, tako da su jaja savršen zalogaj.

Vitamin D važan je u prevenciji mnogih stanja, uključujući i različite tipove raka, dijabetes, autoimune bolesti… a u kombinaciji sa kalcijom garantira vam jake kosti.

Suhe šljive

Suhe šljive su odličan izvor vlakana koja su jako važna za dobru probavu. Osim toga, dobre su i za zdravlje kostiju, pokazala je studija provedena na Sveučilištu u San Diegu.

Samo pet ili šest suhih šljiva na dan usporit će smanjenje gustoće kostiju kod žena u post-menopauzi, zahvaljujući odličnom nutritivnom sastavu koji uključuje i vitamin K, magnezij, kalij kao i polifenole.

Suhe šljive možete jesti kao užinu, ili dodati žitaricama i jogurtu za doručak. Vodite računa samo da ne pretjerate sa količinom.

Grčki jogurt

Kremasto, ukusno i hranljivo? Grčki jogurt je pravi izbor! Ima istu količinu kalcija, ali dvaput više proteina od običnog jogurta. Proteini su važni da biste održali zdravu tjelesnu težinu, ali i mišićnu masu. Uz to, kalcij će vam sačuvati jake kosti, piše WebMD.

Losos

Ova riba odličan je izvor proteina i omega-3 masnih kiselina, koje ublažavaju upalne procese u organizmu.

Pistacije

Ovi ukusni mali zelenkasti plodovi su odlična užina ili dodatak salatama jer su bogati važnim nutrijentima i dragocjenim antioksidansima. Imaju i visok sadržaj luteina i zeaksantina koji su dragocjeni za zdravelje očiju.

Ali, ako kupujete pistacije, uzimajte one u ljusci. Tako će vam biti lakše da se kontrolirate i nećete prekoračiti preporučenu količinu.

Fotografije: Shutterstock

prethodni tekst
sljedeći tekst

You Might Also Like