Namirnice od kojih se mršavi

Skidanje viška kilograma nije nimalo lako. Međutim, šansu da uspijete u svom naumu da smršavite, mogu vam povećati ove namirnice, za koje nutricionisti kažu da pomažu u mršavljenju.

Dakle, uvedite ih na svoju listu hrane koju redovno jedete!

Jabuke

Nutricionisti kažu da jabuka srednje veličine sadrži oko 95 kalorija i pet grama vlakana. I kora od jabuke je zdrava – sadrži ursoličnu kiselinu, prirodan sastojak koji potiče sagorijevanje masti.

U prilog tome, studija je pokazala da su žene koje su jele tri manje jabuke dnevno (oko 200 kalorija ukupno) skinule nešto više od kilograma za 12 tjedana – što je više nego što su skinule one koje nisu jele ovo voće.

Šparoge

U jednoj šalici nasjeckanih šparoga nalazi se samo 40 kalorija, 4,5 grama proteina i četiri grama vlakna, zbog čega je ovo povrće među najboljim, kada želite smršaviti.

Zbog toga što je bogato proteinom i vlaknima, a sadrži malo kalorija, odlično je za svakoga tko želi držati glad pod kontrolom. Također, ovo povrće je odličan izvor vitamina A, C, K, željeza i folata.

Grah

Sadrži dosta proteina, zbog čega je sjajna namirnica kada želite smršaviti.

Grah se polako rastvara, pa će vas duže držati sitim, što je dobro kada je vaš cilj da skinete višak kilograma.

U pola šalice graha nalazi se oko 110 kalorija, sedam grama proteina, što je otprilike ista količina koju biste unijeli u 30 grama piletine ili ribe.

Grah je također bogat i nutrijentima, antioksidansima, željezom, kalijem i cinkom.

Borovnice

Ovo voće sadrži malo kalorija, dosta vlakana, i trebalo bi zadovoljiti vašu želju za šećerom.

Jedna studija je pokazala da konzumiranje šačice borovnica rezultira time da sudionici studije unesu oko 130 kalorija manje za večeru.

Druga studija koja je analizirala navike u prehrani više od 130.000 odraslih ljudi duže od 20 godina je utvrdila da su borovnice najbolje voće za održavanje zdrave tjelesne težine.

Citrusno voće

Citrusno voće može vam pomoći da smanjite taj broj na vagi! Slatke i sočne naranče su efikasna pomoć u skidanju sala sa trbuha. Jedna voćka srednje veličine sadrži oko 60 kalorija i tri grama vlakana, dok grejp ima oko 100 kalorija i četiri grama vlakana.

Pošto sadrže dosta vode i vlakana, citrusno voće ima nizak glikemijski indeks, što znači da održava stabilan nivo šećera u krvi i čini da duže budete siti.

Jaja

Jaja su sjajna jer ih je lako spremiti, a kuhano jaje možete ponijeti svuda sa sobom.

Jedno veće jaje sadrži oko 70 kalorija, 13 esencijalnih nutrijenata i šest grama visoko-kvalitetnog proteina.

Studije su pokazale da je doručak u koji su uključena jaja najbolji način da duže budete siti i tako tijekom dana manje jedete.

Kelj

Zeleno lisnato povrće, u koje spadaju kelj i špinat, imaju samo 25 do 30 kalorija po jednoj šalici, a bogati su vlaknima, pa duže održavaju osjećaj sitosti.

Ako želite smršaviti, fokusirajte se na namirnice koje imaju najviše nutrijenata po kalorijama, kako biste dobro osjećali dok skidate kilograme.

Krumpir

Dugo je nezasluženo imao reputaciju jednog od glavnih krivica viška kilograma, ali nije problem u krumpiru, već u načinu na koji ga pripremamo – prženi krumpir definitivno nije dobar.

Jedan krumpir srednje veličine sadrži oko 160 kalorija, četiri grama vlakana, sjajan je izvor vitamina C i kalija. Štoviše, zahvaljujući vlaknima i škrobu pomoći će vam da duže budete siti i tako ispunite svoj cilj.

Fotografije: Shutterstock

prethodni tekst
sljedeći tekst

You Might Also Like