Četiri lagana načina da se hranite zdravije!

Ako pokušavate napraviti nešto dobro za sebe, nemojte odmah zagristi previše. Kad sebi postavimo zadatak koji graniči sa nemogućim, kao što je recimo potpuna promjena načina prehrane, pristup vježbanju, pa i pogleda na svijet praktično preko noći, malo je vjerojatno da ćemo uspijeti u toj namjeri.

Sjećate se koliko ste puta sebi rekli gotovo je, od ponedeljka neću više ‘ni liznuti’ slatko, tijesto, mlijeko ili već nešto slično? A sjećate se, vjerojatno, i koliko puta ste u tome istrajali… do utorka u najboljem slučaju.

Zar ne bi bilo bolje da umjesto toga pobijedite? Možete, nije čak ni teško. Važno je samo da promijenite pristup. Fokusirajte se na ono što bi trebali uvesti u svoju prehranu, umjesto na ono što bi trebalo izbaciti.

Doručkujte žitarice koje imaju visok sadržaj vlakana

Većina odraslih osoba tijekom dana unese samo polovicu potrebne količine vlakana. A vlakna su višestruko korisna, snižavaju kolesterol, poboljšavaju probavu, a brzo nas i zasite, tako da je manja vjerojatnost da ćete se prejesti. Kad birate žitarice, gledajte da po porciji imaju između tri i pet grama vlakana. I neka budu integralne.

Neka vam voće bude pri ruci

Zdjelica sa voćem treba imati počasno mjesto u vašoj kuhinji, a drugo… voće kao što su kruške ili jabuke operite odmah, prije nego što ih stavite na vidno mjesto. Veća je vjerojatnost da ćete voćku pojesti u prolazu ako vam je na oku i ako je oprana, tako da vas lijenost neće spriječiti u namjeri da se hranite zdravije. Ako uvedete pravilo da svakog dana pojedete porciju voća, unosit ćete više vitamina, zdravih vlakana i važnih nutrijenata koji vaš imunitet čine snažnijim!

Birajte povrće koje se brzo i lako priprema

Ako ste početnik u zdravoj prehrani, dobar izbor su i smrznute polu-gotove opcije: grašak, brokula, mahune… Spremaju se brzo, a unosite sve korisne nutrijente.

Odredite jedan dan u tjednu kada ćete jesti ribu

Ako niste sigurni kako je pripremiti, nemate vremena ili vam se ne da, i smrznuti fileti oslića ili nešto slično su dobar prvi korak. Dopast će vam se, pa ćete se vjerojatno ubrzo usuditi i eksperimentirati i isprobavate nove recepte. Ali, ribu uvijek pripremajte u pećnici, na papiru za pečenje, tako da dodate samo kap, dvije maslinovog ulja.

Fotografije: Shutterstock

prethodni tekst
sljedeći tekst

You Might Also Like